20 pytań od, których zależy rozwój Twojej firmy | Kobieta sukcesu

20 pytań od, których zależy rozwój Twojej firmy

polecamy stronę www.partnerstwo.informativo.pl


Szukając sposobów na rozwój firmy zapoznaj się z poniżej przedstawionymi pytaniami i szczerze na nie odpowiedz. Dzięki nim będziesz wiedzieć, na jakim etapie jesteś:

  1. Czy przed wylansowaniem produktu przerowadziłaś analizę rynku?
  2. Czy masz pewność, że on istnieje i jest wystarczająco duży, by sprzedawać oferowane produkty? Powinieneś mieć pewność, że market istnieje, że towar będziesz w stanie sprzedać.
  3. Czy rynek jest skoncentrowany, czy też rozproszony?
  4. Czy jesteś w stanie dotrzeć do swojego odbiorcy?
  5. Czy znasz kanały dostępu do swoich odbiorców?
  6. Czy znasz swoich odbiorców?
  7. Czy umiesz opisać swojego potencjalnego klienta? Jeśłi tak to zrób to. Weż kartkę  i zrób krótka charakterystyke swojego docelowego odbiorcy.
  8. Czy dostatecznie dobrze znasz potrzeby swoich klinetów? Wypisz kilka z nich. Jesli wypisanei potrzeb sprawia Ci problem zastanów się czy znasz problemy swoich odbiorców? Z czym borykają sie na codzień, Co sprawia im trudność?
  9. Czy oferujesz produkty, zaspokajające potrzeby klientów?
  10. Czy produkt, usługa jest dobrze skrojona na potrzeby Twoich klientów? Dobrze skrojona usługa oznacza, że: Klienci potrzebują tego, co oferujesz, poszukują tego i są gotowi za to zapłacić.
  11. Czy znasz swoją konkurencję i jej produkty?
  12. Czy znasz wartość swojego produktu w porównaniu do wartości porduktów konkurencji?
  13. Czy Twój towar będzie miał szansę przebicia?
  14. Czy wystarczająco kontrolujesz finanse swojej firmy? Bez odpowiedniego budżetu firma nie będzie w stanie utrzymać się na rynku.
  15. Czy dostatecznie kontrolujesz swoje wydatki? Czy robisz porównania wydatków do uzyskanych zysków? Kiedy zamierzasz coś zakupić zadaj sobie następujące pytania:
  16. Czy mogę tą rzecz nabyć używaną?
  17. Czy potrzebne osprzętowanie mogę wydzierżawić? Takim przykładem może być leasing samochodu lub maszyny. Zamiast kupować nowy sprzęt możesz go wydzierżawić.
  18. Czy masz możliwość wypożyczenia sprzętu? Jeśli tak to wstrzymaj się od dzierżawy.
  19. Czy utrzymujesz  kosztyna najniższym z możliwych poziomów?
  20. Czy jesteś wystarczjąco szczery ze sobą samym? Inaczej mówiąc czy wystarczająco skrupulatnie dokonujesz analizy produktu i rynku?

 Powyższe 20 pytań to sugestie działań, jakie są konieczne, by firma przynosiła zyski i rozwijała się. Wymieniona w nich analiza rynku, analiza produktu, popytu to konieczne elementy, jakie muszą być spełnione by własna firma odniosła sukces w biznesie.

Literatura, dzięki której lepiej poznasz metody i techniki zodbywania klientów i odkrywania ich potrzeb, dzięki czemu Twoje działania będą efektywniejsze, a Ty zarobisz więcej mniejszym kosztem:

Jak zdobyć zwycięską przewagę w biznesie?

Jak dotrzeć do milionów klientów?

Jak oczarować klienta i zapewnić sobie stałe i rosnące dochody? 

Powodzenia

Jolanta

Related Posts with Thumbnails


About kobieta-sukcesu

Kobieta sukcesu to strona dla osób przedsiębiorczych, chcących rozwijać się i osiągać sukcesy. Bądź na bieżąco - miej dostęp do informacji - wpisz się do Newslettera.

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.