Badanie Stysfakcji Klienta | Kobieta sukcesu

Badanie Satysfakcji Klienta

polecamy stronę www.partnerstwo.informativo.pl

praca z domu

"Nie martwi mnie ktoś, kto oferuje ceny o 5% niższe. Niepokoi mnie ktoś, kto może zaoferować lepsze doznania dla Klienta."

Jeff Bezos, szef księgarni Amazon

Jeff Bezos ma rację. Obecnie cena nie jest jedynym wyznacznikiem, ani nie jest jedyną możliwością przewagi nad konkurencją. Bardzo duże znaczenie odgrywa bowiem satysfakcja klienta. Czy klient dostaje to, czego szuka i czy dostaje to za każdym razem tak samo.

Tworząc firmę warto zastanowić się na ile celem jej powołania jest spełnienie oczekiwań Klienta, a na ile chęc spełnienia własnych pragnień.

W końcu żadna firma nie przetrwa bez Klienta.

"Konsumenci to żywi ludzie. Ich życie nie polega na samym kupowaniu."

Marc Gobe

By zdobyć sobie zaufanie Klienta warto jest wiedzieć czego Klienci oczeują. Co jest produktem, wartoscią jakiej szukają. Co pomoże im rozwiązać ich problemy.

To pytanie należy sobie cały czas zadawać, ponieważ:

"Potrzeby Klientów to ruchomy cel. Gdy tylko ułożysz tę łamigłówkę, musisz od nowa zabrać się do dzieła."

Robert B. Tucker "Zarządzanie z przyszłością"

Stąd dzisiaj i ja zadaję sobie to pytanie. Czego oczekują Czytelnicy Kobiety Sukcesu? Co chcieliby widzieć na stronie, a co im na niej przeszkadza? Jakich artykułów, produktów, usług, informacji oczekują?

Będę wdzięczna za każdą Twoją wypowiedź. Skorzystaj z przygotowanej ankiety i napisz mi, jakie są Twoje oczekiwania.
Kliknij w ten link Ankieta - Badanie Satysfakcji Klienta i wypełnij ankietę.
Dziękuję

Related Posts with Thumbnails


About kobieta-sukcesu

Kobieta sukcesu to strona dla osób przedsiębiorczych, chcących rozwijać się i osiągać sukcesy. Bądź na bieżąco - miej dostęp do informacji - wpisz się do Newslettera.

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.